[linux] maar 1 van de 2 processors zichtbaar

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Ma mei 30 13:32:29 CEST 2005

Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Compaq LM370. Hierin zitten 2
P3 processoren (667 Mhz). Dit heb ik in de bootup ook gezien. Alleen
Mandrake 2005LE toont er maar 1 in top en in /proc/cpuinfo.

Ik ga vandaag eens kijken of ik een andere versie van Linux (Mandrake)
kan installeren en wat dan gebeurd.

Maar misschien dat het iets anders is. Als iemand iets weet?

PS: uname -a geeft aan dat er wel een SMP kernel draait (Linux
localhost 2.6.11-6mdksmp #1 SMP........Pentium III (Coppermine)......)

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman