[linux] Re: een mp3 speler met vertraging?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Di mei 31 17:26:05 CEST 2005

On Tuesday 31 May 2005 17:17, Paul de Vries wrote:
> ik heb een *w* alternatief: http://www.noteworthysoftware.com/
>
> ze hebben een gratis player en een betaalde composer die je een tijdje
> kan proberen. de lol is de notenbalk die je ziet tijdens het afspelen.

Sorry dat werkt bij mij niet: ik heb de 'vv' uit mijn keyboard gesloopt toen
George VV. Bush het vvitte huis betrok. ;-) Maar direct de noten gokken
tijdens het afspelen zou natuurlijk wel een handige optie zijn (of begreep ik
die feature verkeerd?)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra