[linux] Re: NX als alternatief voor X

Di mei 31 17:35:00 CEST 2005

Aldus schreef Hans Paijmans op Tue, May 31, 2005 at 04:51:06PM +0200:
> Ik zit even te spelen met NX en FreeNX, en ik ben zeer onder de
> indruk. Heeft het ook nadelen?

a) het heeft nadelen
b) het heeft geen nadelen

Volgens de Wet van Murphy is de kans dat b) het geval is > 90 %

Volgens de website is NX een vervanging voor X sessies over TCP/IP,
 VNC, de Citrix client en rdesktop.

Als ik naar het plaatje op de site kijk dan is de Linux client een
programma dat draait onder het X Window systeem.

Kortom: in veel opzichten heeft het net zoveel nadelen als het gebruik
van X, maar krijg je er wat features bij.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.