[linux] Re: mozilla print blanco???

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Wo Nov 2 16:43:24 CET 2005

Hans Paijmans wrote:

> Ik heb het gevoel dat er iets met postscript is; andere programmas
> printen namelijk wel probleemloos naar die printer.

Is het een postscript printer? Zo ja, welk level van postscript
ondersteunt de printer? Ik weet dat op een gegeven moment Mozilla bij
mij niet meer naar mijn postscript printer wilde printer omdat het level
van postscript in mijn printer te laag was. De oplossing was toen om in
CUPS het met een filter naar PS level 1 te converteren.

Ciao,
   David