[linux] Re: mozilla print blanco???

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Nov 2 21:23:30 CET 2005

D.J. van Enckevort wrote:

> Is het een postscript printer? Zo ja, welk level van postscript
> ondersteunt de printer? Ik weet dat op een gegeven moment Mozilla bij
> mij niet meer naar mijn postscript printer wilde printer omdat het level
> van postscript in mijn printer te laag was. De oplossing was toen om in
> CUPS het met een filter naar PS level 1 te converteren.

Grappig! Ik heb in cups aangegeven dat er naar PS level 1 moest
worden geconverteerd - en nu doet de printopdracht er zeker tien
keer zo lang over - en de pagina's komen er nog steeds blanco uit!!!

lp geeft ook blanco paginas. Maar Textmaker (aanrader overigens om
Word-documenten te lezen - geen Open Source maar wel gratis) print wel
braaf wat hij printen moet.,. via cups...

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net