[linux] Re: yast en bloeddruk

Wo Nov 2 19:23:41 CET 2005

On Tue, 1 Nov 2005, Hans Paijmans wrote:

> Soms gaat mijn bloeddruk zo ontzettend omhoog als ik
> yast gebruik. Suse 9.3 -> yast-> install new software...
> En dan kan ik de helft van de tijd niets invullen
> in het zoekvenster, totdat ik iets heel mysterieus'
> doe wat ik later weer niet kan reproduceren, en
> dan heb ik de telefoon van Microsoft Nederland
> al  in de hand om beterschap te beloven en nooit,
> nooit geen Open Source meer aan te raken...
>
> Wat is dat ^&$%^%$% toch voor een bug en hoe
> omzeil ik hem...

Je hebt jezelf niet volledig duidelijk gemaakt, en zegt alleen
"En dan kan ik de helft van de tijd niets invullen
in het zoekvenster, totdat ik iets heel mysterieus'
doe wat ik later weer niet kan reproduceren,.."

Heb je daarna op "search" geklikt, en voordat je daar op klikte,
heb je dan aangevinkt in welke gebieden gezocht moet worden?
De vijf velden zijn "name/summary (default allebei aangevinkt)/..
description/provides/requires. Wanneer je die ook activeert dan
zal het een stuk beter gaan.
Kun je naar het Dorstige Hert gaan, in plaats van in het scherm te
blijven turen ;-) .

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl