[linux] Re: yast en bloeddruk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Nov 3 08:47:27 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

> heb je al antwoord gegeven op het eventuele SCIM verhaal (wel of niet
> installed. zo ja, mik maar weg) plus de ncurses uitvoering ?

ps ax | grep xim of locate xim levert niets op. Trouwens: waarom
is het Dit Ene Invoerveld, en geen ander, noch in Yast, noch in
andere programma's... maar wel op /alle/ PC's waarop ik Suse heb staan,
en dat zijn er vanaf Suse 9.0 toch alweer een stuk of vijf geweest.
Dat sluit hardware bijna uit zou je zeggen.

Op Google kan ik ook niets vinden, maar ja: de zoektermen zijn
ook ongelukkig.

> En braakt yast nog wat uit als je 'm start vanaf een xterm ?
> (yast sw_single &)

O ja, dat moet ik nog eens proberen.

--
Dr. J.J. Paijmans