[linux] Re: yast en bloeddruk

Do Nov 3 09:17:53 CET 2005

On Thu, Nov 03, 2005 at 08:47:27AM +0100, Hans Paijmans wrote:
> ps ax | grep xim of locate xim levert niets op. Trouwens: waarom

niet xim maar scim.

> is het Dit Ene Invoerveld, en geen ander, noch in Yast, noch in
> andere programma's... maar wel op /alle/ PC's waarop ik Suse heb staan,
> en dat zijn er vanaf Suse 9.0 toch alweer een stuk of vijf geweest.
> Dat sluit hardware bijna uit zou je zeggen.

maar wat nou, als ik je vertel dat we meer dan 30 machines van 9.3
hebben voorzien en het niet hebben ? sluit de software uit, zou je
zeggen ;-)

> O ja, dat moet ik nog eens proberen.

in ieder geval ziet die link die Peter stuurde erg op jowu probleem.
het zoeken naar de focus is eigenlijk zo'n automatisme geworden dat ik
er niet eens aan gedacht heb. (soms zie je dat wel eens met een achter
een ander window staand veldje)

anyways -- jowu setup is toch anders en 't is interessant om te weten
wat het veroorzaakt. je hebt toch niet limburgs als installatie-taal
gekozen he ? ;-)

--
http://www.linux-it.nl