[linux] X terminal server

Jurgen Goedbloed jurgen op albatros.xs4all.nl
Za Nov 5 23:00:18 CET 2005

Beste lezers,

Ik ben bezig om een X terminal server op te zetten, waarop diverse thin
clients kunnen aanloggen. Deze terminal server draait met Fedora Core
4 en de LTSP 4.1

Ik ben al zover dat clients via het netwerk kunnen opstarten en inloggen
op de terminal server, maar wat ik nu wil is dat er geen X server
wordt gestart op de terminal server zelf. Ik krijg dat niet voor elkaar.

Als login manager gebruik ik kdm, dat heb ik ingesteld in
/etc/sysconfig/desktop.

Wie heeft een idee hoe ik dat kan instellen in FC4?

Alvast jullie dank!
Jurgen Goedbloed.