[linux] Re: Linux op laptop

Di Nov 8 10:23:03 CET 2005

On Mon, 7 Nov 2005, Paul Slootman wrote:

> Bedenk wel dat de door de fabrikant geleverde windows versie overweg kan
> met alle (hardware) aspecten van het ding, "kale" windows installeren
> zal een hoop extra werk mbt. extra drivers enzo met zich mee brengen.

Voordeel is wel dat je niet zit opgezadeld met extra accounts die je
nergens terug vind. Van diverse fabrikanten van laptops is bekend dat er
een extra administrator account op zit zonder wachtwoord of met een
inmiddels bekend wachtwoord.

Persoonlijk vind ik dat risico een heleboel extra moeite waard als ik het
daarmee kan voorkomen.

Hugo.