[linux] [solved] Re: Kingston DataTraveler Elite HS 2.0 2GB

Raymond A. Meijer raymond op psytrance.org
Wo Nov 9 08:55:43 CET 2005

On Wed, 09 Nov 2005, 08:48, Raymond A. Meijer wrote:

> Ja, er is inderdaad een programma'tje (TravelerSafe+) waarmee je encryptie
> (hardwarematig) voor (een deel van) de drive kan instellen.
>
> Alleen ziet die nu de hele drive niet?!

Goed. Het probleem was dat ik de drivelettertoekenning (Scrabble, anyone? :)
in Windows had uitgeschakeld omdat ik er een TrueCrypt drive van wilde maken.

Dat had echter tot gevolg dat TravelerSafe+ niet meer werkte en ik dus het
beveiligde gedeelte niet meer kon openen of verwijderen.

Dus heb ik een driveletter toegekend, TravelerSafe+ gestart en de beveiligde
partitie verwijderd.

Nu werkt alles naar behoren.

Groeten,

Ray