[linux] Re: Linux op laptop

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Nov 9 19:50:49 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

> FAT32 support het al niet....

> Welnee. Dat kan gewoon (lees: beter) onder linux.

Um...

Ik heb een ASUS laptop van een jaar of vier oud, en op een of andere
manier hebben ze me daar iets geflikt waardoor ik CD's niet op de
ingebouwde brander kan branden onder Linux, maar wel onder Windows...

Terug naar de dealer - en die zeggen dan: 'ja, onder Windows doet hij
het gewoon, dag meneer.'

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net