[linux] Re: Linux op laptop

Wo Nov 9 19:39:25 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 10:10:45AM +0100, Johan Wevers wrote:
> Ondersteund Linux geen files > 4GB onder FAT32? Anyway, dat soort files

FAT32 support het al niet....

> kunnen hooguit DVD images zijn. En aangezien DVD's fikken onder Linux
> alleen met payware schijnt te kunnen voor zover ik zoek (de daarvoor
> geschikte versie van cdrecord is payware, en freeware forks hebben
> allerlei problemen) kan ik dat net zo goed onder windows doen met de
> software die erbij zit.

Welnee. Dat kan gewoon (lees: beter) onder linux.

Ik zal het maar weer eens zeggen: gebruik eens iets moderns waar door de
distro-bakkers tijd en moeite in is gestoken. Je zal verbaasd zijn hoe
je achter loopt op dat vlak...

> Je kunt security ook overdrijven. Dat ding wordt alleen gebruikt door
> m'n vriendin en ik. En m'n vriendin gaat er niet eens mee op internet.

Tja. Mijn data is het niet. Als je insteek op security zo is, dan is het
zowiezo niet meer interessant.

--
http://www.linux-it.nl