[linux] Re: approven van mail plus bounces

Wo Nov 9 19:50:51 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 10:14:41AM +0100, Johan Wevers wrote:
> Probleem is natuurlijk dat als je je met 2 adressen inschrijft je alles
> dubbel krijgt.

Da's gene probleem maar normal system behaviour. Als ik twee pizza's
koop zeur ik ook niet dat ik opeens twee pizza's in huis heb.

Maw: het is inherent aan je dubbele inschrijving.

> Is er een soort inschrijving mogelijk dat mail vanaf dat
> adres standaard geaccepteerd wordt maar dat er geen mailinglist berichten
> heengestuurd worden? Dan kun je het probleem netjes oplossen met een
> minimum aan werk voor zowel inschrijver als jou.

Zover ik weet niet. Het deleten nu van e.e.a. gaat natuurlijk als de
brandweer zo snel dus dat is het werk niet. Het mogen lezen van elke
mail en concluderen dat het wel of niet op de list kan, kost wel tijd.
Nu heb je gewoon pech gehad.

Zo'n mail only inschrijving is trouwens een prima plek om misbruikt te
worden voor allerlei soorten bronnen van ellende.

--
http://www.linux-it.nl