[linux] Re: approven van mail plus bounces

Wo Nov 9 19:52:44 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 11:17:55AM +0100, Jelle Boomstra wrote:
> Lijkt me een goed idee. Waarom begon je er in de eerste plaats mee? Een evt.

service van de zaak ? Soms kun je je vergissen, niet waar ?

> Dat is de functie van een mailinglist manager. Configureer hem zo dat hij dat
> automagisch voor je doet. Dan hoef je ook geen onnodige oordelen over ISP's
> en hun klanten te geven.

de mailing list manager doet dat ook, maar binnen een bepaalde
tijdspanne. Als er toevallig een drukke dag is qua mail dan krijg ik
ernstig veel bounces op mijn bordje.

Daarnaast beheer ik alleen de list; ik heb het niet opgezet ofzo.

--
http://www.linux-it.nl