[linux] Re: approven van mail plus bounces

Wo Nov 9 19:58:16 CET 2005

On Wed, Nov 09, 2005 at 11:36:30AM +0100, Jan Gnodde wrote:
> Wat is tijdelijk? Mijn mailbox was laatst 2 dagen off-line (inderdaad: vanwege
> het verhuizen van het betreffende domein van de ene naar de andere ISP) en ik
> moest me weer opnieuw aanmelden voor de div. lists.

gemiddeld genomen is het zo dat als er een 45x terug komt, wil ik wel
eens wachten. Als het een 55x is, dan ga je definitief van de list af.
Daarnaast heb je soms wel eens van die wannabee ISPs die het voor elkaar
krijgen om voor verschillende mensen geen mail te willen nemen voor een
tijdje. Voorbeeld is @home.

Als ik een unknown recipient krijg of een unknown domain is het dag met
je handje.....

--
http://www.linux-it.nl