[linux] mail forwarden en namen.

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Nov 9 11:47:29 CET 2005

Aanhakend op de subject over het bouncen van mail en mailinglists
heb ik de volgende vraag: op een van mijn standplaatsen heb ik een
bijpassend emailadres, en ik laat die email doorsturen naar mijn
favoriete emailadres. Het vervelende is dat de email van de afzender
daarbij verloren gaat - het reply-to adres is mijn eigen emailadres
daar, omdat ik degene ben die forwardt; en in de geforwarde
mail wordt de persoonsnaam wel, maar het emailadres niet getoond.
Jan Jansen<j.jansen op domein.nl> wordt gewoon Jan Jansen.

De helpdesk hier beweert dat het aan mijn eigen instellingen ligt,
maar de helpdesk en ik hebben wel meer tegenovergestelde meningen...

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Rijksdienst Oudheidkundig Bodemonderzoek                  033-4227591