[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Do Nov 10 16:03:37 CET 2005

On Thu, November 10, 2005 15:28, Jelle Boomstra wrote:

> Ja want dan doen oracle en andere dure 3rd party applicaties het niet
> (goed).
> Echt een probleem voor de thuisgebruiker?

Sorry, maar als een thuisgebruiker een programma als Oracle wil
installeren dan mag het best een "advanced" gebruiker zijn. En een
"advanced" gebruiker moet naar mijn bescheiden idee gewoon met
configure en make om kunnen gaan. (Zo moeilijk is dat ook niet.)

Gr,
Rob