[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Nov 10 16:03:28 CET 2005

On Thursday 10 November 2005 16:03, Rob Sterenborg wrote:
> Sorry, maar als een thuisgebruiker een programma als Oracle wil
> installeren dan mag het best een "advanced" gebruiker zijn. En een
> "advanced" gebruiker moet naar mijn bescheiden idee gewoon met
> configure en make om kunnen gaan. (Zo moeilijk is dat ook niet.)
Staat je sarcasme detector wat ongevoelig afgesteld?
(en de eerste Oracle database die je zelf van de source mag compileren moet
volgens mij nog uitkomen?[of mis ik daar ook zo'n stijlfiguur?])
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl