[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Vr Nov 11 12:51:15 CET 2005

Op vr, 11-11-2005 te 12:03 +0100, schreef Liset:
> Hoi lezeressen en lezers,
>
> Is er iemand die de allerallerallereerste versie van Linux nog heeft ?
> En zo ja: Zou ik daar svp een kopietje van mogen maken ?
> Hoe heette die versie ?
> En op wat voor machine draaide het ?
>
> Wie me de link er heen kan geven : Ook welkom :-)
> Thanx !
>
> mvrgr
>
> Liset
> http://www.linuxhoorn.nl

 Gijs heeft al geantwoord, maar voor het geval je in meer oud spul bent
geïnteresseerd, ik heb hier nog een InfoMagic Developer's resource uit
december 1994 (3 cd's). Volgens de hoes staan daar de kernel sources tot
1.1.72 op. Toen ik even door de inhoud heen keek leken er b.v sources
van 0.7 voor de 68000 op te staan en van 0.99 voor de i386.

Als je interesse hebt hoor ik het wel.

Aart