[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Vr Nov 11 13:11:34 CET 2005

Gijs Hillenius wrote:
>Die eerste kernels hebben we bij het lustrum aan iedereen die er was
>uitgedeeld. Dat moet ook wel op internet te vinden zijn.

Ik zie dat er in 2001 een NLLGG lustrum was, maar de page is verdwenen.
Misschien met het overlijden van de server.
En er zijn vrij veel mensen die claimen een eerste * voor Linux te
hebben ontwikkelt, en ook die de historie van Linux beschrijven, maar
daarmee heb ik nog geen eerste kernel gevonden .

Een hint zou welkom zijn.

>btw.. hoeveel mensen zijn er gisteren geslaagd?

Weten we nog geen van allen want het werd schriftelijk afgenomen.
Over ongeveer 4 weken horen we iets.
!! Thanx for asking :-)

'k Heb btw de NLLGG stand gezien; was wel echt een Klein onderdeeltje
van een toch ook niet zo groot LinuxWorld paviljoen. Kan me ook indenken
dat dat niet de avond tevoren al op gezet hoefde te worden.
Moeten misschien dan toch ook maar eens gaan brainstormen over
publiekstrekkers ?

mvrgr
Liset
http://www.linuxhoorn.nl