[linux] vermiste crontab

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Nov 13 20:05:42 CET 2005

Hoi Lijst

Een tijd terug heb ik een crantab aangemaakt die een php-file op localhost
kietelt (of het was een package die dat deed, dat weet ik niet meer)
nou is er wat veranderd in de gekietelde file waardoor hij blijkbaar localhost
niet meer als servername accepteerd en de cronjob dus niet uitgevoerd wordt.
Geen probleem zou je zeggen, dan pas je toch even de crontab aan?
Dat dacht ik ook, allen ik kan die crontab entry niet vinden.
In /var/spool/cron/crontabs staan twee files (van mij en van root) die
allebei de cronjob niet bevatten. Maar waar kan ik die job dan nog meer
terugvinden?
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra