[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

gieskens op xs4all.nl gieskens op xs4all.nl
Ma Nov 14 11:36:22 CET 2005

On Mon, 14 Nov 2005 07:35:29 +0100 (CET), Hugo van der Kooij <hvdkooij op vanderkooij.org> wrote:

>MCC en SLS waren al ouder. De term linux distributie was toen nog niet in
>zwang.

Als ik het me goed meen te herinneren, had ikzelf vóór die Yggdrasil versie
al een Slackware versie draaien met een 0.9x kernel.
Die kon je toen nog in floppy formaat (de a-series en b-series, etc.) downlaoden
van een bulletinboard.
Maar dat was een hoop gedoe en download kosten (pre-internet tijdperk voor mij).
Vandaar dat ik toen maar snel op die CD ben overgestapt.

Ik word er haast nostalgisch van :)

m.vr.gr.
Michel