[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Di Nov 15 12:27:14 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>toch wel makkelijkk zo'n distributie op rpm geschoeid, niet ?

Nee, dat geeft constant gezeur als je iets buiten de gebaande paden om
wilt doen. Of even iets aanpassen: OpenSSL upgraden vanaf source bv.,
omdat ik het IDEA algorithme niet wil disabelen. Als je dan OpenSSL
tijdelijk verwijderd wil ik geen gezeur hebben dat alle daarvan
afhankelijke paketten ook eruit moeten.

Dit gezeur komt puur omdat men bij OO meent alleen in rpm te moeten
distribueren. De install van de vorige versie werkte perfect.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html