[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Di Nov 15 17:19:50 CET 2005

On Tue, Nov 15, 2005 at 12:27:14PM +0100, Johan Wevers wrote:
> Nee, dat geeft constant gezeur als je iets buiten de gebaande paden om
> wilt doen. Of even iets aanpassen: OpenSSL upgraden vanaf source bv.,
> omdat ik het IDEA algorithme niet wil disabelen. Als je dan OpenSSL
> tijdelijk verwijderd wil ik geen gezeur hebben dat alle daarvan
> afhankelijke paketten ook eruit moeten.

hoe kom je daar nou weer bij ? Je kunt perfect uit een tarball een RPM
maken. Hetzij maak je 'm helemaal zelf, of je gebruitk checkinstall
ofzo.

Je moet je echt eens wat meer op de hoogte stellen van de werkelijkheid.
Coservatief zijn kan goed zijn, maar in jouw geval werkt het allemaal
best wel tegen je.

> Dit gezeur komt puur omdat men bij OO meent alleen in rpm te moeten
> distribueren. De install van de vorige versie werkte perfect.

Nee hoor, Hugo had het al gemeld -- je hebt een distributie op de
standaard gebaseerd, of niet.

--
http://www.linux-it.nl