[linux] Re: Ledendatabase

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Nov 17 22:47:24 CET 2005

On Thursday 17 November 2005 22:24, Hugo van der Kooij wrote:

> Meer: De boel stoppen voor het op de verkeerde plaats verder gaat.
>
> Deze mailinglist is ouder dan de NLLGG.

Ja
En toch heeft Liset wel een geldig punt: er is geen enkele manier om nllgg
leden te bereiken, dan ligt de plek waar veel nllgg leden samenscholen voor
de hand. Off Topic misschien maar niet Off Target.

Dat er eens een tijd is geweest dat de leden het niet leuk vonden om op een
ledenlijst te staan waar zij zich niet zelf van af konden halen en dat die
lijst vervolgens ook werd gebruikt om wat flamewars uit te vechten doet niets
aan de behoefte af. De stamtafel is een slechte vervanging van de ledenlijst.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl