[linux] Re: Ledendatabase

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Nov 18 09:02:44 CET 2005

Op do, 17-11-2005 te 21:06 +0100, schreef Liset:

> ff stoom afblazen ? ;-)

Nee, hij heeft een heel geldig punt. Op Linux kan iedereen zich
abonneren, dus ook niet NLLGG leden. Daarnaast vraag ik me af of er op
Linux daadwerkelijk meer leden (dus niet subscribers) zitten als op
stamtafel.
De enige manier om alle leden te bereiken, is om aan de redactie te
vragen of je iets in de nieuwsbrief kunt laten opnemen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>