[linux] Re: client voor meerdere nxservers

Bernard Speekenbrink bernards op xs4all.nl
Zo Nov 20 00:53:07 CET 2005

Hugo van der Kooij wrote:

> Nee. Maar als de keys er ongeveer uitzien als onder SSH dan plak je de
> inhoud van de diverse keys gewoon aan elkaar. De string in de key
> identificeert de juiste server wel.
>
> Hugo.

Dat werkt niet. Maar in de nieuwe clients van NoMachine heb je
tegenwoordig de mogelijkheid om de goede key te importeren in de sessie
die je aanmaakt. Daarvoor kan je het alleen oplossen door de goede key
te copieren naar de default keyfile. Dit kan natuurlijk uitstekend
geautomatiseerd worden met shellscripts.
bernard