[linux] Re: NFS over WiFi

Zo Nov 20 22:10:42 CET 2005

Aldus schreef Bram Mertens op Sat, Nov 19, 2005 at 01:54:23PM +0100:
> Ik overweeg momenteel om een NFS server op te zetten zodat ik vanop m'n
> laptop ook aan de bestanden op m'n desktop zou kunnen.

Linux ondersteunt IP over WiFi. Een andere thread gaat in op welke hardware
wordt ondersteund. Ik gebruik NFS slechts incidenteel op deze manier.

> Heeft iemand hier ervaring met NFS over WiFi of meer algemeen NFS over
> verbindingen met slechte kwaliteit?

Ik wil niet zeggen dat ik goede ervaringen heb met verbindingen van
slechte kwaliteit:-( Mijn zieke geest associeert dat met minuscuulzacht
vensters en dat op zijn beurt met Samba.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--

	* New: Windows Vista *