[linux] Re: beschadigde extended paritie grotendeels opgelost

Za Nov 26 10:13:04 CET 2005

On Fri, 25 Nov 2005, Paul de Vries wrote:

> [...]

Allereerst dank aan degenen die mij hun goede raad hebben gegeven.
Op het ogenblik heb ik in ieder geval mijn homedir weer terug. Op het
ogenblik (met Sinterklaas die spoedig in Delfshaven (Rotterdam) aan-
legt zit ik echter wat krap in mijn tijd om te zeggen wat ik gedaan
heb (en had!). Dat doe ik later. Nogmaals (een opgelucht) dank.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl