[linux] Re: andere vraag: waar is de crontab-file?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Zo Nov 27 13:57:10 CET 2005

On Sunday 27 November 2005 13:54, Hans Paijmans wrote:
> En nu wilde ik graag mijn eigen crontab-file van het ene systeem naar
> het andere brengen... er staan een hele hoop cron-files in /etc,
> waaronder zelfs crontab, maar die ik zoek zit er niet bij...
dat klopt, die staat ergen in een spool directory.
/var/spool/cron/crontabs/ in mijn  geval (debian testing)
maar met crontab -e krijg je de jouwe toch ook al? gewoon oplsaan met een
nadere naam en klaar is klara.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra