[linux] Re: andere vraag: waar is de crontab-file?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Nov 27 14:13:22 CET 2005

Jelle Boomstra wrote:
> dat klopt, die staat ergen in een spool directory.
> /var/spool/cron/crontabs/ in mijn  geval (debian testing)
> maar met crontab -e krijg je de jouwe toch ook al? gewoon oplsaan met een
> nadere naam en klaar is klara.

Nee, het probleem is andersom: ik moet een oude crontab op een
filesystem vinden... Maar met je aanwijzingen heb ik hem gevonden.
Hij heette alleen niet 'crontab' maar 'root'...

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net