[linux] Re: DVD vragen

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Nov 27 23:00:33 CET 2005

Udo van den Heuvel wrote:

>Als de DVD niet gecrypt is kan dat.

Van het weekend geprobeerd: de meeste DVD's zijn gewoon via de commandprompt
naar de harddisk te copieren, maar enkele (bv. Star Wars) geven onder Linux
een vage IO error; XP geeft aan dat de file gecrypt is. Dat is neem ik aan
een andere soort encryptie dan CSS, want die laatste is makkelijk te kraken
en DVD Shrink heeft daar ook geen moeite mee. Hoe kom ik daar omheen?

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html