[linux] Re: DVD vragen

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Di Nov 22 12:12:55 CET 2005

Udo van den Heuvel wrote:

>DVD-A(udio). http://dvd-audio.sourceforge.net/

OK, daar zal ik weinig mee te maken krijgen.

>Als de DVD niet gecrypt is kan dat.

Dat zal wel niet het geval zijn. Wordt de encryptie overigens niet gewoon
meegecopieerd als je het met dd inleest, of wordt dat in de hardware van
de drive al tegengehouden?

>Denk 't wel.

Ik zal het eens uittesten, als het niet lukt kan ik hem toch weer
leeggooien.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html