[linux] Re: RAIDers of the lost disk

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Ma Nov 28 19:46:33 CET 2005

Paul Slootman wrote:

> mdadm --monitor

Dat is voor Linux MD devices, dus software raid.

Hieruit maak ik op dat het om een 'hardware' RAID gaat. Het is dan dus
aan de vendor om de tools te leveren hiervoor, of de specs hiervan te
geven, want volgens mij is daar geen standaard voor. Dat gezegd, volgens
mij leveren de meeste vendors deze tools wel...

Ciao,
  David