[linux] Re: libparted-vraag, nu voor libSDL_image

Wo Nov 30 11:14:18 CET 2005

On Wed, 30 Nov 2005, Paul Slootman wrote:
Heb maar niet alles geknipt (voor  overzicht). Mijn antwoord staat
in het geheel in de laatste 10 regels

> Je geeft hier aan te weten dat ie voor 32-bit spul andere libs nodig
> heeft.

> Dit is de 64 bits versie, toch?

> En in /usr/lib dus?

> Waarom doe je geen ldd van tuxmath?

Had ik dat gedaan, dan had ik gezien
libSDL_image-1.2.so.0 => not found

Dat gezien hebbende heb ik die lib gezocht:
loc libSDL_image-1.2.so.0
/usr/lib64/libSDL_image-1.2.so.0
/usr/lib64/libSDL_image-1.2.so.0.1.2

en dit heeft geen equivalent in /usr/lib. (Heb een symbolic link
neergezet van /lib64 naar /lib, maar dat gaf geen verbetering :)

Mogelijk nog een suggestie?

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl