[linux] Re: DLT 20/40GB cassetten en cleaning tape

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Okt 4 18:31:52 CEST 2005

On Tue 04 Oct 2005, Ronald Nooy wrote:

> Via via heb ik ooit voor weinig een DLT drive met één cassette op de kop getikt.
> Echter begint die tape een beetje uit te puilen, en zeurt de drive sinds kort
> over het feit dat hij gereinigd moet worden.
> Nu is het al een hele opgave om nog DLT tapes te vinden, en al helemaal voor een
> schappelijk prijs. Wat zijn die krengen duur zeg. Daarom probeer ik het even via
> deze weg.

2 minuten zoeken op marktplaats:
http://koopjes.marktplaats.nl/computer_hardware/overige_computer_hardware/8370004.html
15 tapes 40-80GB voor 45,-.

Die passen ook prima in een 20/40GB unit, VZIW.
Anders zijn er nog zat andere te vinden op marktplaats cq. speurders.nl

Paul Slootman