[linux] DLT 20/40GB cassetten en cleaning tape

Ronald Nooy ronald op ronsoft.nl
Di Okt 4 17:48:34 CEST 2005

L.S.

Via via heb ik ooit voor weinig een DLT drive met één cassette op de kop getikt.
Echter begint die tape een beetje uit te puilen, en zeurt de drive sinds kort
over het feit dat hij gereinigd moet worden.
Nu is het al een hele opgave om nog DLT tapes te vinden, en al helemaal voor een
schappelijk prijs. Wat zijn die krengen duur zeg. Daarom probeer ik het even via
deze weg.

Zijn er mensen in deze lijst die nog 20/40GB DLT tapes hebben liggen die ze van
de hand willen doen? Is er ook iemand die een cleaning tape heeft liggen die ik
mag overnemen danwel even lenen?

Met vriendelijke groet,

Ronald