[linux] Re: Openoffice: verschillen tussen windows en linux?

Wo Okt 5 23:22:37 CEST 2005

On Wed, Oct 05, 2005 at 08:19:31PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:
> Heel toevallig toch geen ftp gebruikt voor de overdracht? Dan kan het een
> LF versus CR/LF conversie geintje zijn geweest.

onder linux ziet het er goed uit (zover ik kan beoordelen).
onder een vmdk met dezelfde openoffice versie / XP idem.
ok, niet helemaal. onder XP is het niets minder mooi.

(linux: v1.9.125.1.2, windows :1.9.125)

nu nog op het werk kijken met 1.1.5...

--
http://www.linux-it.nl