[linux] Re: nogmaals: tk-devel

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Za Okt 8 16:18:40 CEST 2005

Op zaterdag 8 oktober 2005 15:19, schreef Hans Paijmans:

  > Ik hoop dat dit goed gaat: internet is een beetje ziek, zwak
  > en misselijk vandaag...
  >
  > Een pakket dat ik aan het compileren ben zeurt om de
  > tk-includefiles. Dus zoek ik naar tk-devel. tk-devel schijnt alleen
  > te downloaden te zijn als de tk.src.rpm, en ik vind daar geen
  > include-directory. Wel een generic directory waar ook *.h files in
  > staan.

http://ftp.uni-kl.de/pub/linux/suse/i386/9.3/suse/i586/tk-8.4.9-9.i586.rpm
http://ftp.uni-kl.de/pub/linux/suse/i386/9.3/suse/i586/tk-debuginfo-8.4.9-9.i586.rpm
http://ftp.uni-kl.de/pub/linux/suse/i386/9.3/suse/i586/tk-devel-8.4.9-9.i586.rpm

Dit zijn de tk-rpm's voor SuSE 9.3.
En door dit adres http://ftp.uni-kl.de/pub/linux/suse/i386/9.3 als
installatiebron in YaST2 in te voeren kun je ze zo rechtstreeks
installeren vanaf internet zonder de DVD/CD's.

--
Caspar.

Maar ons systeem van 'checks and balances' maakt effectief korte metten
met leiders, zodat eenheid van commandovoering en inspanning
uitgesloten is. --Rob de Wijk (2005)