[linux] Hardware onder vmware, linux blijft de lat?

Zo Okt 9 07:57:26 CEST 2005

Kort geleden heb ik een epson scanner gekocht (de epson 2580), en die
gaf onder Win XP een febomenaal resultaat. Heb al mijn negatieven
bewaard, en die kun je erin voeren om tot een prachtig resultaat te
komen.  Onder linux (SuSE 9.3) is die scanner niet herkend, maar dat nam
ik er dan maar bij.
Gisteravond dacht ik een paar documenten in te gaan scannen, en dit
onder vmware te doen, maar dat werd niks. Onder VMware werd de scanner
niet gezien. Nou staat mijn scanner onder linux nauwelijks supported
(en daarom heb ik die ook niet geconfigureerd), en ik vrees dat ik er
onder vnware niet beter uit kom dan ik er onder linux uit kan halen. Of
is dat te pessimistisch?
bvd
--
Julien Michielsen