[linux] Re: Hardware onder vmware, linux blijft de lat?

Zo Okt 9 11:22:19 CEST 2005

On Sun, 9 Oct 2005, Robert M. Stockmann wrote:

> vmware kan tegenwoordig ook de usb poorten doorsluizen. Een usb scanner
> met alleen goed werkende windows drivers en software kun je dan ook
> in een virtuele machine onder linux gebruiken.

Het is inderdaad een USB-scanner, die - voordat ik vmware installeerde -
perfect gewerkt heeft onder Windows XP. Een poging de scanner opnieuw te
laten zien door XP brengt me alleen tot de prompt de installatiediskette
in a:\ te plaatsen, en op dat moment hou ik er maar mee op. Al de
software staat tenslotte al geïnstalleerd.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl