[linux] Re: Hardware onder vmware, linux blijft de lat?

Roger Boussen roger op boussen.nl
Zo Okt 9 13:14:16 CEST 2005

Op zondag 09 oktober 2005 11:22, schreef Julien Michielsen:

> Het is inderdaad een USB-scanner, die - voordat ik vmware installeerde -
> perfect gewerkt heeft onder Windows XP. Een poging de scanner opnieuw te
> laten zien door XP brengt me alleen tot de prompt de installatiediskette
> in a:\ te plaatsen, en op dat moment hou ik er maar mee op. Al de
> software staat tenslotte al geïnstalleerd.

Release Notes van Workstation 5.5 beta

Enhanced autoconnect automatically reconnnects manually connected USB devices.

When you manually connect a USB device in Workstation 5.5, Workstation retains
the virtual machine’s connection to the affected port on the host machine.
You can then suspend or power off the virtual machine, or unplug the device.
When you plug the device back in or resume the virtual machine, Workstation
reconnects the device automatically.

Misschien dat de nieuwe usb onderstening voldoende is om de scanner te laten
werken.

mvg.,
Roger