[linux] Re: Achtergrond kleur veranderen in een EPS-bestand

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Ma Okt 10 12:23:02 CEST 2005

On Wednesday 05 October 2005 10:06, Cecil Westerhof wrote:

> Werkt helaas niet. Ik zie geen enkel verschil helaas.

Jammer. Ik weet nu natuurlijk ook niet waarom het dat niet doet. Dit progje
zou het onafhankelijk van je .eps-bestand, kunnen doen als je het  vooraf
laat gaan door:

%!PS

Dan zou dit progje in gv ingeladen moeten kunnen worden en een blauwe
achtergrond moeten tonen.

Andere oplossingen heb ik niet, helaas.

Succes

Dick Kampman