[linux] Re: Winteravond-causeriën.

Johan Swenker Johan.Swenker op xs4all.nl
Ma Okt 17 19:00:35 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Voor mij wel een eindje rijden.

Misschien dat de regio Groningen dat iets is. Wij hebben hier,
weliswaar niet onder de vlag van de nllgg, elke laatste maandag van de
maand een bijeenkomst. Het onderwerp hangt af van de deelnemers.
Zonodig verzin ik het een paar dagen te voren.

Groeten Johan Swenker