[linux] Re: Winteravond-causeriën.

Albert atvanbrakel op wanadoo.nl
Wo Okt 19 01:40:03 CEST 2005

Op ma, 17-10-2005 te 19:00 +0200, schreef Johan Swenker:
> [...]
Ik juich elk initiatief op dit gebied toe, wat mij betreft komt  er in
elke regio 1 of meer gebruikers groepen.
Kijk ook eens op Linux Hoorn of de eigen website van de Lgg Maassluis,
we doen het beiden anders maar er word wel
werk van gemaakt en zonder bij de Nllgg aan te kloppen voor geld.
Grote acties kleine acties het belangrijkste is de follow op, wij in
Maassluis hebben een onderkomen gezocht en gevonden
in een basis school en komen elke 14 dagen bijeen om te knutselen,bij te
praten,beginners lessen, en elkaar op eigen
computers te laten zien wat je hobby is.
Informatie geven we via een mailinglijst en via onze website die
langzaam aan het groeien is. Maar doe het in je eigen regio.
En maak lawaai via kleine advertenties, in sommige bladen is dat gratis
voor particulier en vereniging.
En die zijn vaak beter bekeken dan de grote jongens.
Succes, Albert.