[linux] Re: USB-Hardware onder vmware, zonder "last van" linux?

Di Okt 18 13:40:52 CEST 2005

On Tue, Oct 18, 2005 at 12:50:25PM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Zou je hier wat specifieker willen zijn? Inmiddels heb ik vmware 5.5
> ge?nstalleerd, en er de documentatie op nageslagen. Hoe zou het dan gaan
> een USB-device uitsluitend onder win/vmware te gebruiken? Misschien de
> betreffende module niet laden onder linux en wel aanspreken onder
> windows?

hoe specifiek moet je zijn ?

steek $DEVICE in een USB port.
ondre het kopje VM van vmware ga je naar removable device en daar
'connect' je de zaak als die dat al niet is (zie je aan een stel
streepjes voor de naam). installeer nu de ellende van drivers en
allenandere meuk die je nodig hebt om het onder windows werkend te
krijgen en dan ben je klaar.....

en ja, soms krijg je te zien dat linux de boel al geclaimed heeft; leuk
werkje om uit te zoeken hoe je dat rechtbakt weer ;-)

--
http://www.linux-it.nl