[linux] Re: USB-Hardware onder vmware, zonder "last van" linux?

Di Okt 18 12:50:25 CEST 2005

On Sun, 9 Oct 2005, Robert M. Stockmann wrote:
> [...]
..[]
> vmware kan tegenwoordig ook de usb poorten doorsluizen. Een usb scanner
> met alleen goed werkende windows drivers en software kun je dan ook
> in een virtuele machine onder linux gebruiken.

Zou je hier wat specifieker willen zijn? Inmiddels heb ik vmware 5.5
geïnstalleerd, en er de documentatie op nageslagen. Hoe zou het dan gaan
een USB-device uitsluitend onder win/vmware te gebruiken? Misschien de
betreffende module niet laden onder linux en wel aanspreken onder
windows?

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl