[linux] Suggesties tegen 213.147.58.2?

Di Okt 18 19:25:35 CEST 2005

Hoi,

Nog iemand suggesties om een machine (213.147.58.2) die al maanden virus
messages staat te sturen als een gek om zeep te helpen?

Klachten op alle normale contacten van het /28 (rnw op mail.ru) en het /19
(abuse op mtu.ru)  netblok hebben geen resultaat op geleverd. Die bak blijft
maar rommel rond braken op een manier die ik nog niet eerder heb gezien.

Als iemand nog een suggestie heeft om die prutsbak van internet af te
krijgen dan begin ik onderhand overtuigd te raken dat elke vorm van geweld
tegen die kist gerechtvaardigd is. En als de ISP er wat last van heeft is
inmiddels ook niet echt meer iets waar ik wakker van lig. Misschien worden
ze dan wakker.

Ik heb in ieder geval de log files aan alle BGP peers van deze toko
(AS8359) voorgelegd vanmorgen. Kunnen ze zelf nadenken wat ze daarmee
doen.

Grep het ip adres eens uit je logs en mocht je daar wat zien wat duidt op
ongein dan zou ik het in ieder geval eens aan abuse op mtu.ru toe sturen.

Hugo.

PS: Iemand nog een email adres van de FSB?