[linux] Re: Suggesties tegen 213.147.58.2?

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Okt 18 19:54:20 CEST 2005

Kun je niet gewoon een iptables-rule aanmaken?

Folkert van Heusden

--
Try MultiTail! Multiple windows with logfiles, filtered with regular
expressions, colored output, etc. etc. www.vanheusden.com/multitail/